»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Otrokom s posebnimi potrebami, ki imajo ogrožajoče zdravstveno stanje, šola zagotovi spremljevalca. Tako tudi ti otroci lahko uveljavljajo pravico do izobraževanja na domu tudi med šolskim letom.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Leta 2000 je bil sprejet zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in od tega leta je vse več otrok, učencev in dijakov usmerjenih v redne oblike vzgoje in izobraževanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju